Leírás

Az első Range Rover, vagy ahogy utóbb nevezik Range Rover Classic az egyik leghosszabb ideig gyártott széria es nem csak a Land Rover történetében, hanem valamennyi autó típus közül. Funkcionális es kényelmes karosszériájának köszönhetően 1969- től 1996-ig gyártották. Bemutatásakor találóan “A Car for all Reasons”-nek, vagyis “Egy mindenre alkalmas autónak” neveztek, ami helytálló is volt: több mint 160 km/óra volt a végsebessége, kevesebb, mint 10 másodperc alatt gyorsult százra (ezek akkoriban sportkocsis teljesítmények voltak) és nagy nyomatéka miatt kifejezetten dinamikusan is ment. Mindemellett 3.5 tonnát tudott elhúzni es állandó összkerékhajtása, akkoriban ritka differenciálzárja, magas rúgó útjai es hasmagassága miatt terepen is kiváló volt, valamint tágas beltere es kényelmes ülései miatt a szokásosnál jóval nagyobb kényelmet is nyújtott. A csomagtér ajtajának alsó része lehajtható, így praktikus es elegáns megoldás, hogy lovaglás, kirándulás, vagy vadászat során rá lehet ülni. Vezetése ma is rendkívüli élmény, gyors, dinamikus, kényelme egyszerűen pazar, relatív könnyű súlya miatt nem csak gyorsításnál, hanem terepen is szinte bármire képes, nem esik bele a mai luxus terepjárók legnagyobb hibába, hogy túl nehézzé válnak. Hiába van három diffizár egy G Merciben, vagy egyes Toyotákban, ha irdatlan súlyuk van. Egy jó terepjáró száraz utakon szinte bárhol elmegy, ez azonban nem igaz sáros körülmények esetén, ahol a jó gumi es a könnyű súly számít igazán a nélkülözhetetlennek. Tekintettel arra, hogy tényleg mindenre jó autónak bizonyult, viszont ezzel együtt borsós áron adtak, így az arisztokráciának lett a kedvenc autója és a mai napig is az. Érdekesség, hogy amerikában csak az 1987-es Los Angelesben tartott auto show-n mutatták be, vagyis 18 évvel az európai megjelenése után, es ekkor is bombasiker lett! Szintén kedvező tulajdonságai és rendkívüli terepképességei miatt. A legértékesebbek a V8-as változatok es a hosszított tengelytávú és gazdag felszereltségű VOGUE modellek. Jelen eladásra kínált példány mindössze 90 ezer kilométert futott. A szokásos Vogue felszereltségen felül is tartalmaz extrákat, összességében: légkondi, automata váltó, elektromos tetőablak, elektromos ülések, klasszikus felnik, vonóhorog, elektromos ablakemelők stb. Műszakilag kiválóan működik, fényezése egységes, egy két helyen karosszériája kisebb javításokra szorul, de ezek mind orvosolhatóak. Beltere nagyon szép, ülései meglepően épek, kárpitja úgyszintén, műszerfala nem repedt, egész beltere nagyon esztétikus, a fa betétek felújításra szorulnak. Az autó Hollandiából származik és korábbi, látszólag gondos gazdája vigyázott rá. Vezetni is jó, valódi és vegytiszta élmény a vezetése, dinamikája kifejezetten szórakoztató. Ár összehasonlításban a hibátlan állapotra felhozott modellek 15 millió forintnál (40000 euró) kezdődnek. Ez az auto is felújítható erre a szintre, nem jelentős ráfordítással. Kifejezetten érdemes eljönni megnézni, komoly érdeklődés esetén próbaköve elvinni!

Kövess minket!

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping