Leírás

Mercedes 560sl R 107 a leghosszabb ideig gyártott sportkocsi karosszéria, amit valaha gyártottak, 1971-től 1989-íg forgalmazták, mintegy 18 éven át. Egyúttal a második legtovább gyártott az összes gépjármű karosszéria között, amit valaha készítettek, közvetlenül a G osztály W 461 és 463 szériája után (amit egymással párhuzamosan is gyártottak). Az R 107-es sikere nem véletlen: kényelme, futóműve, teljesítménye és praktikuma a mai forgalomban és körülmények között is messzemenőkig megállja a helyét. Megbízhatósága legendás, nyitható teteje könnyen kezelhető, csomagtartója limuzin nagyságú, a karosszéria rövidsége miatt mozgékony, könnyű vele parkolni és a relatív könnyű súlya (kb. 1500 kg), ill. erős motorjai miatt menetteljesítménye és vezetési élménye is magával ragadó. Ezen okok miatt használták raily autóként is, még Monte Carlo-ban is (SLC). Az 560-as motor a legnagyobb elérhető motor volt a szériában, mindössze három évig 1986-tól 1989-ig és kizárólag az amerikai (USA), a japán és az ausztrál piacra gyártották. Ezzel a motorral látták el a legrövidebb ideig és a legszűkebb piacra, ezért, ill. a teljesítménye miatt is az 560 SL-ek piaci értéke jóval magasabb, mint a többi SL-é, megközelítőleg kétszer annyiba kerülnek. Az eladásra kínált modell kiválóan felszerelt: négy sebességes automata váltó, Gullideckel (csatornafedél) felnik, ABS, ASR, elektromos tükör állítás, légkondicionáló, bőr ülés, kartámasz, tempomat, elektromos ablakok, valamint az autóhoz tartozékként egy kifogástalan, az autó fényezésével egyező színű kemény tető is tartozik. A fekete szín a barna belsővel az egyik legszebb színösszeállítás, kifejezetten harmonikus. Az autó kisebb esztétikai javításokra szorul, belsején egyszerűbb felújítások végezhetőek, ezek ugyanakkor nem költséges tételek egyetlen esetben sem. Mivel Los Angelesből származik, ezért a rozsdásodás veszélye sem áll fenn. A Mercedes R 107-eseknek az értéknövekedési kilátásai szinte a legmagasabbak valamennyi veterán autó közül, éves szinten a 20 százalékot is meghaladó az értéknövekedése, amely folyamatosan és különösen a jelen gazdasági környezetben (véges számú darabszám) dinamikusan növekszik. Hasonló állapotú, motorizáltságú, futás teljesítményű és felszereltségű modellek Nyugat-Európában 25 ezer eurónál kezdődnek.

Kövess minket!

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping