Leírás

A Bentley Continental R volt az első modern kori Bentley, melynek önálló karosszériája volt a Rolls Royce-tól eltérően, ezáltal a márkának új sportos arculatot teremtve, amelyet azóta is megtartott. 1995-ös modellévre (1994-től) a 390 lóerő mellett 750 Nm nyomatékot teljesített már 2000-es fordulattól (!), ami a kor legnyomatékosabb autójává tette és ez a teljesítmény ma is szinte egyedülálló.
Megjelenésekor, 1991-ben és az azt követő években korának legdrágább széria gyártású autója volt. Coupe karosszériája ellenére hosszabb, mint egy hosszított S osztályú Mercedes. Elképesztő nyomatéka, hosszú tengelytávja és önszabályzó hidraulikus felfüggesztése, mely az akkor újdonságnak számító sport gombbal a motorkarasztikával együtt még feszesebbé állítható, korabeli újságírok szerint nagy sebességnél, autópályán az egyik legjobban vezethető autóvá tette („Autocar Road Test”. Autocar 49. szám 1995 augusztus, Top Gear 56. szám, 1994 október) és ez kanyarokban is dinamikát biztosított számára. Vezetése valóban egyedülálló élményt nyújt, közép kategóriás sport limuzin érzetét adja, folyamatosan rendelkezésre álló robbanékonysággal, mindezt lenyűgöző luxus közepette.
Jelen eladásra kínált példány egy nagyon keveset használt autó, ami tökéletesen meglátszik a teljes állapotán. Fényezésében, karosszériájában, belső terében szinte hibát nem találni. Conelly fekete bőr ülései (a kevésbé tetszetős szokásos vastag píros csíkok nélkül), több tónusú magnólia fa betétjei nagyon esztétikusak, fekete-fekete színkombinációja ritka és egyedi. Összességében újszerű műszaki állapotú és küllemű autó.
A gépjármű természetesen full extrás, köztük számos egyedi felszereltséggel is rendelkezik: 16 irányban állítható memóriás ülések (ülésenként 4 tárolható memóriával), kétszólamú duda, hátulról is nyitható ajtó (a hátsó ülések is tökéletesen kényelmesek) ülés fűtés, automata kétzónás klíma, légzsákok, eredeti nagy hifi, fedélzeti számítógép, beépített telefon stb.
Hasonló motorizáltságú (94-től van az erősebb motor), állapotú, futásteljesítményű és színösszeállítású autók vételára Németországban 70 ezer eurónál kezdődik (!) és áruk folyamatosan növekszik, igazán szép példányból már most is kevés van és ahogy minden ritka veterán autónál tendencia, a jövőben még kevesebb lesz, mivel egyre kevesebb kerül eladásra.

Kövess minket!

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping