LeÃrás
Zaporozseceket 1958-tól 1994-ig gyártottak a Dnyeper mentén elterülÅ‘ Zaporizzsjában, amely mostanában atomerÅ‘műve és a körülötte dúló harci cselekmények miatt gyakran szerepel a hÃradásokban. A korai, gömbölyű gyártmányokat 1967-tÅ‘l váltották fel az NSU Prinz 4, a szögletesebb Zaporozseszek, amelyek elsÅ‘ generációja 1977-ig maradt gyártásban, mÃg egy frissÃtett változat nyugdÃjazta Å‘ket. A most kÃnált autó szerencsére a szemnek sokkal tetszetÅ‘sebb korai modell, tÃpusjelzése szerint 968-as tÃpus. 1972-ben gyártották, elsÅ‘ tulajdonosa Magyarországon vette át 1972. november 22-én. A legkorábbi Zaporozsec modelleket még 748, illetve 887 köbcentiméteres motorok mozgatták, 1967-tÅ‘l vált elérhetÅ‘vé a 1196 köbcentiméteres OHV (alulvezérelt, felülszelepelt) motor, amely 4200-as fordulaton adta le 40 lóerÅ‘s csúcsteljesÃtményét. Elfogadható dinamikával mozgatja a hétszáz kiló körüli autót, amely nagyjából száz kilométeres végsebességre képes. További képek az autóinkról elérhetÅ‘ek a weboldalunkon. Telephelyünk munkanapokon 10-18 óra között, illetve szombaton 10-15 óra között tart nyitva. ElÅ‘fordulhat, hogy a kiszemelt autó nem található épp a telephelyen, az ilyen esetek elkerülése érdekében kérjük, telefonon érdeklÅ‘djön kollégáinknál!