Leírás

A Scirocco utódjaként debütált Corrado-val a Volkswagen még magasabbra tette a lécet 1988-ban, hiszen az volt a céljuk, hogy az elÅ‘dnél egy exkluzívabb, sportosabban viselkedÅ‘ és divatosabb megjelenésű autót készítsenek. Természetesen annak idején ez az árán is megmutatkozott, így nem adtak el belÅ‘le annyit, mint elÅ‘deibÅ‘l, azonban ettÅ‘l a veterán autók világában csak még kedveltebb lett a típus. A kínálat tetején a G60-as kivitel trónolt, ami 1,8 literes G-feltöltÅ‘s motorjából gyárilag 160 lóerÅ‘t énekelt ki könnyedén, azonban hatalmas tuning potenciál rejlik benne így érdemi változtatás nélkül elérhetÅ‘ vele akár 300 lóerÅ‘ is. Azonban a gyári teljesítmény szinttel is egy nagyon dinamikusan vezethetÅ‘ autó, amiben az öt fokozatú kéziváltó is oroszlánrészt vállal. Remek úttartásának köszönhetÅ‘en öröm vele a kanyarvadászat, de erejébÅ‘l fakadóan az autópálya belsÅ‘ sávjában is megállja a helyét. A Herbert Schäfer által rajzolt vonalak a Karmann osnabrücki üzemében öltöttek alakot, a végeredmény pedig a nyolcvanas – kilencvenes évek egyik legmenÅ‘bb 2+2 üléses formája lett. Az összképet a G60-as kivitelhez járó lökhárítók és szélesítések még tovább színezik. A Top Gear sztárja, Richard Hammond úgy nyilatkozott akkoriban az autóról, hogy “egy klasszikus, ami arra vár, hogy reflektorfénybe kerüljön… szerintem igazán különleges… az eredmény fantasztikus”. Az általunk eladásra kínált darab tökéletes műszaki és esztétikai állapotnak örvend. A külsejét az igazán egyedi burgundy metál fényezés és eredeti BBS felnik teszik páratlanná, a belsejét, pedig a meglehetÅ‘sen kényelmes, elektromos Recaro sportülések és az elektromos napfénytetÅ‘. Ritkaságából és különlegességébÅ‘l adódóan a típus értéknövekedési kilátásai nagyon jók, így kiváló befektetés lehet egy ilyen szép példány.

Kövess minket!

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping