LeÃrás
A Scirocco utódjaként debütált Corrado-val a Volkswagen még magasabbra tette a lécet 1988-ban, hiszen az volt a céljuk, hogy az elÅ‘dnél egy exkluzÃvabb, sportosabban viselkedÅ‘ és divatosabb megjelenésű autót készÃtsenek. Természetesen annak idején ez az árán is megmutatkozott, Ãgy nem adtak el belÅ‘le annyit, mint elÅ‘deibÅ‘l, azonban ettÅ‘l a veterán autók világában csak még kedveltebb lett a tÃpus. A kÃnálat tetején a G60-as kivitel trónolt, ami 1,8 literes G-feltöltÅ‘s motorjából gyárilag 160 lóerÅ‘t énekelt ki könnyedén, azonban hatalmas tuning potenciál rejlik benne Ãgy érdemi változtatás nélkül elérhetÅ‘ vele akár 300 lóerÅ‘ is. Azonban a gyári teljesÃtmény szinttel is egy nagyon dinamikusan vezethetÅ‘ autó, amiben az öt fokozatú kéziváltó is oroszlánrészt vállal. Remek úttartásának köszönhetÅ‘en öröm vele a kanyarvadászat, de erejébÅ‘l fakadóan az autópálya belsÅ‘ sávjában is megállja a helyét. A Herbert Schäfer által rajzolt vonalak a Karmann osnabrücki üzemében öltöttek alakot, a végeredmény pedig a nyolcvanas – kilencvenes évek egyik legmenÅ‘bb 2+2 üléses formája lett. Az összképet a G60-as kivitelhez járó lökhárÃtók és szélesÃtések még tovább szÃnezik. A Top Gear sztárja, Richard Hammond úgy nyilatkozott akkoriban az autóról, hogy “egy klasszikus, ami arra vár, hogy reflektorfénybe kerüljön… szerintem igazán különleges… az eredmény fantasztikus”. Az általunk eladásra kÃnált darab tökéletes műszaki és esztétikai állapotnak örvend. A külsejét az igazán egyedi burgundy metál fényezés és eredeti BBS felnik teszik páratlanná, a belsejét, pedig a meglehetÅ‘sen kényelmes, elektromos Recaro sportülések és az elektromos napfénytetÅ‘. Ritkaságából és különlegességébÅ‘l adódóan a tÃpus értéknövekedési kilátásai nagyon jók, Ãgy kiváló befektetés lehet egy ilyen szép példány.