LeÃrás
A 924-es Porsche sikere után, azt alapul véve egy markánsabb, szélesebb kasztnival alkották meg a Porsche 944-est. A 944-esbe szerelt kezdetben 2.5 literes soros négyhengeres motor már teljesen a Porsche fejlesztése, ami a korabeli kritikusokat is meggyÅ‘zte arról, hogy ez egy igazi Porsche. A motor elÅ‘l található, mÃg a váltó hátul, Ãgy nagyon jó súlyelosztással kitűnÅ‘ vezetési élményt nyújt. A szélesebb karosszéria tovább növelte az autó stabilitását. A kanyarokban gyors és kiszámÃtható, motorja kellÅ‘en dinamikus a sportos élményhez. Ezt mi sem bizonyÃtja jobban, mint hogy a Walter Röhrl és Jürgen Barth által vezetett GTR a Le Mans-i 24 óráson ahol összesÃtettben 7. helyen értek be, a megbÃzható és gyors autóval sok jóval erÅ‘sebb autót is megelÅ‘zve.
Jelen példány Luxemburgból érkezett, nagyon szép állapotban van. Motor és váltó kiválóan működik, a beltér nem szakadt, a fehér festése kimondottan megnyerÅ‘ és szép, nagyon jól illik a rajta található könnyűfém felnikhez. A mototere igényes, látszik hogy nem spóroltak vele a karbantartáson. PapÃrral igazolt 174’948 kilóméter, aki ismeri a modellt, tudja hogy még sokszáz ezer mosollyal teli kilómétert és megannyi kanyart jelent még a volán mögött.
A sportautónak szánt orrmotoros Porschék ugrásszerű értéknövekedésnek örvendenek, kiváló befektetési alap, amely minden nap elszórakoztat. A 944 megbÃzható modell, Ãgy mindennapi használatra és hétvégi élményautózásra, találkozókra járásra egyaránt ajánljuk.