LeÃrás
Hathengeres, hétezerig forgatható szÃvómotor, PDK váltó, hatalmas, kinyitható üvegtetÅ‘ mi több kellhet ennél egy tökéletes élményautózáshoz? A hatodik generációs, 997-es kódszámú 911-es sorozatot a Porsche 2004 és 2013 között gyártotta. A 2008-ban érkezett frissÃtés azonban nem csupán egy egyszerű ráncfelvarrás volt, hanem számos területen fejlesztették tovább a modellt. A frissÃtés során jelent meg elÅ‘szÅ‘r az azóta világhÃrűvé vált PDK váltó, valamint az alapoktól átdolgozott motor is közvetlen befecskendezést kapott, melynek a vérpezsdÃtÅ‘ hanghatást köszönhetjük. A Carrera S-ekben dolgozó új 3,8 literes hathengeres boxermotor (MA1 DFI kódú) nem csak sokkal pörgÅ‘sebb lett, de úgy vált erÅ‘sebbé – 385 lóerÅ‘ssé immár – hogy megbÃzhatóbb is volt elÅ‘djénél.  A Neunelfer külsÅ‘ megjelenésén is módosÃtottak, új megjelenésű lökhárÃtókat és elöl Bi-Xenon, hátul LED-es lámpákat kapott. Nem véletlen tehát, a gyűjtÅ‘k körében is a 997.2-es modellsorozat az igazi koronaékszer. Ezek közül is kimagaslik a hirdetésben szereplÅ‘ példány, ugyanis Targa 4S változatként mindenbÅ‘l a legjobbat kapta, azonban megmaradt egy egész évben könnyedén használható sportautónak az összkerékhajtásnak köszönhetÅ‘en. Mindezeken felül Sport Chrono csomaggal is rendelkezik, ami 0,4 másodperccel javÃtja a 0-100-as gyorsulást és a kedvelt stopperóra is dÃszÃti a belteret ezáltal. A csomagnak hála Sport+ mód is elérhetÅ‘ az autóban, amikor minden a vezetési élményrÅ‘l szól, és a PDK váltó is egészen tiltásig pörgeti a motort. A technikai csemegéken túl az extrákból sincs hiány a fedélzeten, minden irányban elektromos, memóriás ülések, melyek hűthetÅ‘ek és fűthetÅ‘ek, BOSE hangrendszer, érintÅ‘ kijelzÅ‘ és fehér cérnával futtatott kontrasztvarrás teszik kényelmessé a hibátlan állapotú belsÅ‘t. Végig dokumentált szerviz előélettel várja valódi a valódi vezetési élményeket keresÅ‘ új gazdáját!