Leírás

Hathengeres, hétezerig forgatható szívómotor, PDK váltó, hatalmas, kinyitható üvegtető mi több kellhet ennél egy tökéletes élményautózáshoz? A hatodik generációs, 997-es kódszámú 911-es sorozatot a Porsche 2004 és 2013 között gyártotta. A 2008-ban érkezett frissítés azonban nem csupán egy egyszerű ráncfelvarrás volt, hanem számos területen fejlesztették tovább a modellt. A frissítés során jelent meg előszőr az azóta világhírűvé vált PDK váltó, valamint az alapoktól átdolgozott motor is közvetlen befecskendezést kapott, melynek a vérpezsdítő hanghatást köszönhetjük. A Carrera S-ekben dolgozó új 3,8 literes hathengeres boxermotor (MA1 DFI kódú) nem csak sokkal pörgősebb lett, de úgy vált erősebbé – 385 lóerőssé immár – hogy megbízhatóbb is volt elődjénél.  A Neunelfer külső megjelenésén is módosítottak, új megjelenésű lökhárítókat és elöl Bi-Xenon, hátul LED-es lámpákat kapott. Nem véletlen tehát, a gyűjtők körében is a 997.2-es modellsorozat az igazi koronaékszer. Ezek közül is kimagaslik a hirdetésben szereplő példány, ugyanis Targa 4S változatként mindenből a legjobbat kapta, azonban megmaradt egy egész évben könnyedén használható sportautónak az összkerékhajtásnak köszönhetően. Mindezeken felül Sport Chrono csomaggal is rendelkezik, ami 0,4 másodperccel javítja a 0-100-as gyorsulást és a kedvelt stopperóra is díszíti a belteret ezáltal. A csomagnak hála Sport+ mód is elérhető az autóban, amikor minden a vezetési élményről szól, és a PDK váltó is egészen tiltásig pörgeti a motort. A technikai csemegéken túl az extrákból sincs hiány a fedélzeten, minden irányban elektromos, memóriás ülések, melyek hűthetőek és fűthetőek, BOSE hangrendszer, érintő kijelző és fehér cérnával futtatott kontrasztvarrás teszik kényelmessé a hibátlan állapotú belsőt. Végig dokumentált szerviz előélettel várja valódi a valódi vezetési élményeket kereső új gazdáját!

Kövess minket!

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping