Leírás
Hathengeres, hétezerig forgatható szívómotor, kéziváltó és lenyitott tető, mi több kellhet ennél egy tökéletes élményautózáshoz? A hatodik generációs, 997-es kódszámú 911-es sorozatot a Porsche 2004 (2005-ös modellév) és 2013 között gyártotta és értékesítette. Az összkerékhajtású Carrera 4-est 2005 novemberében kezdték el szállítani a vásárlóknak.
A 997-es bemutatásakor egy szemet gyönyörködtető, új dizájnnal debütált, ami csodálatos, klasszikus megjelenést kölcsönöz a szériának. A 996-os szériát követően itt a „tükörtojás” lámpákat már az ikonikus kerek formavilágban rajzolt lámpatestek váltották, emellett, pedig számos technikai újítást vezetett be a Porsche ezen a szérián, ami lényegesen modernebbnek bizonyult elődjénél.
A 997-es pozitív kritikákat kapott a világ autós sajtójától; még Jeremy Clarkson brit autós újságíró, a Porsche autók ismert ellenzője is megjegyezte, hogy a 997-es “szerelemre készteti az ujjbegyeit és felkavarja a lelkét”.
A farmotoros autózás ikonja, a használható teljesítmény megtestesítője, a Porsche 911 kompromisszumok nélkül alkalmas a mindennapokra, hétvégére, versenypályára vagy közútra.
Ez a modell egy 911 4 cabrió, az összkerékhajtású kiadás, így minden keréken élvezheti a tető nélküli tapadást. Ráadásul a 6 sebességes kézi sebességváltó ma már hihetetlenül ritka bónusz a vezetés szerelmesei számára, amit a gyönyörű orgánumú, szívó hathengeres boxermotor koronáz meg. Az eladásra kínált példány egy igen megkímélt darab, alig hetvenezer kilométerrel az órájában, ami mind a beltér, mind a fényezés állapotán tetten érhető. A kedvelt extra felszereltségek közül sem hiányzik semmi a 911 Cabrióból, hiszen Bose hangrendszerrel, fűthető, elektromos ülésekkel, tempomattal, valamint telefon tükrözésre képes képernyővel várja a valódi vezetési élményeket kereső új gazdáját!