LeÃrás
Az 1953. október 15-én piacra dobott TF Midget egy feljavÃtott TD volt, TD Mark II motorral és egy új, túlnyomásos hűtÅ‘rendszerrel, valamint egy külsÅ‘ hűtÅ‘sapka formájú hűtÅ‘rács dÃsszel.
A motor kompressziós arányát 8,1:1-re növelték, az erÅ‘sebb szeleprugóval és nagyobb karburátorral felszerelt extra nagy szelepek pedig 57,5 LE-re növelték a teljesÃtményt 5500 ford./percnél.
A gyártás a TF10100 alvázszámon 1955. április 4-én fejezÅ‘dött be, miután 9602 TF-et gyártottak, köztük két prototÃpust és 3400 TF1500-at. A TF-et az MGA váltotta fel.
Az autó 8 éve érkezett Hollandián keresztül az Egyesült államokból, karakterét jellemzi, hogy bár nincs benne fűtés, konkrétan Alaszkából származik.
A felújÃtás teljes körű volt, jellemzÅ‘en amelyik alkatrészt meg lehetett menteni, az felújÃtásra került, pl.: kerekek szét lettek fűzve, tisztÃtás, krómozás és összefűzés. Sajnos voltak részek amiket nem lehetett megmenteni, (kárpit, tetÅ‘, oldalablakok, valamint a kábelköteg) Ãgy azokat újra kellett gyártani. Az alváz és motorszám összetartozó, gyári, eredeti. A motort teljesen felújÃtották a váltó, diffi nem lett megbontva.