Leírás

Az 1953. október 15-én piacra dobott TF Midget egy feljavított TD volt, TD Mark II motorral és egy új, túlnyomásos hűtőrendszerrel, valamint egy külső hűtősapka formájú hűtőrács dísszel.
A motor kompressziós arányát 8,1:1-re növelték, az erősebb szeleprugóval és nagyobb karburátorral felszerelt extra nagy szelepek pedig 57,5 LE-re növelték a teljesítményt 5500 ford./percnél.
A gyártás a TF10100 alvázszámon 1955. április 4-én fejeződött be, miután 9602 TF-et gyártottak, köztük két prototípust és 3400 TF1500-at. A TF-et az MGA váltotta fel.
Az autó 8 éve érkezett Hollandián keresztül az Egyesült államokból, karakterét jellemzi, hogy bár nincs benne fűtés, konkrétan Alaszkából származik.
A felújítás teljes körű volt, jellemzően amelyik alkatrészt meg lehetett menteni, az felújításra került, pl.: kerekek szét lettek fűzve, tisztítás, krómozás és összefűzés. Sajnos voltak részek amiket nem lehetett megmenteni, (kárpit, tető, oldalablakok, valamint a kábelköteg) így azokat újra kellett gyártani. Az alváz és motorszám összetartozó, gyári, eredeti. A motort teljesen felújították a váltó, diffi nem lett megbontva.

Kövess minket!

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping