Leírás
R 107 a leghosszabb ideig gyártott sportkocsi karosszéria, amit valaha gyártottak, 1971-től 1989-íg forgalmazták, mintegy 18 éven át. Egyúttal a második legtovább gyártott az összes gépjármű karosszéria között, amit valaha készítettek, közvetlenül a G osztály W 461 és 463 szériája után (amit egymással párhuzamosan is gyártottak). Az R 107-es sikere nem véletlen: kényelme, futóműve, teljesítménye és praktikuma a mai forgalomban és körülmények között is messzemenőkig megállja a helyét. Megbízhatósága legendás, nyitható teteje könnyen kezelhető, csomagtartója limuzin nagyságú, a karosszéria rövidsége miatt mozgékony, könnyű vele parkolni és a relatív könnyű súlya (kb. 1500 kg), ill. erős motorjai miatt menetteljesítménye és vezetési élménye is magával ragadó. Ezen okok miatt használták raily autóként is, még Monte Carlo-ban is (SLC). Az eladásra kínált modell kiválóan felszerelt: négy sebességes automata váltó, króm Gullideckel (csatornafedél) felnik, ABS, ASR, elektromos tükör állítás, légkondicionáló, bőr ülés, kartámasz, tempomat, elektromos ablakok, valamint az autóhoz tartozékként egy kifogástalan, az autó fényezésével egyező színű kemény tető is tartozik, alatta pedig vadonat új bézs vászon tető. A hasonlóan jó példányok ára külföldön közelíti a 30 000 eurót is.