LeÃrás
A 124-es Mercedest 1984-ben mutatták be, a cabrio változatot egészen 1997-ig gyártották, ami az autógyártásban kimagaslóan hosszú életciklust jelent. Ez a hatalmas népszerűségének volt köszönhetÅ‘, ami a megbÃzhatóság és Bruno Sacco által tervezett, korszakát megelÅ‘zÅ‘ forma miatt is kialakult. Az utolsó igazi Benzt gyakran az E-osztály elÅ‘futáraként emlegetik. Ez a tökéletes szedán évtizedeken keresztül formálta a német utcaképet, a kombit a családok kedvelték, a kupé és a kabrió pedig a kevesebb kötöttséggel rendelkezÅ‘ vásárlókat célozta meg. Ha a rajongókat kérdezzük, a kiemelkedÅ‘ kivitelezési minÅ‘séget, valamint a motorok és a technológia hosszú élettartamát emlÃtik. A márkát ismerÅ‘k a W124-est tartják az utolsó Mercedesnek, amelyben még a mérnökök irányÃtották a tervezést, nem pedig a könyvelés és a marketing osztály. Ez a modellsorozat most éli a második virágzását. Pláne a most eladásra kÃnált darabhoz hasomló hathengeres példányok. A sorhatos motorhoz tökéletes párosÃtás az automata váltó, ami remekül illeszkedik az autó komfortos arcához. A külsÅ‘t remek állapotú AMG felnik és két tónusú szürke fényezés varázsolja kortalanná, a beltérben, pedig fabetét és kockás kárpit gondoskodik az igényes megjelenésrÅ‘l. Számos kényelmi extrával is felszerelt a modell; elektromos ablakok és ülések, napfénytetÅ‘, valamint klÃma is megtalálható a fedélzeten. Az értéknövekedési kilátásai a hathengeres 124-es Mercedeseknek kimagasló, Ãgy érdemes mihamarabb lecsapni az ilyen szép példányokra.