LeÃrás
Kivételes lehetÅ‘ség ez a csupán 75 ezer kilométert futott, második magyar tulajos 500 SL a kÃnálatunkból, melyet páratlan állapotban Å‘riztek meg az utókornak. Az 1984-ben tervezett R129 a Mercedes-Benz W124 rövidÃtett padlólemezét kapta. Az új SL-osztályt 1989 márciusában a Genfi Autószalonon mutatták be, ahol azonnal rabul ejtette a közönséget Bruno Sacco által rajzolt tömbszerű formájával. Nem csak a vásárlók szÃvét, hanem a szakmát is elragadtatta, hiszen második helyen végzett a Citroen XM mögött az Év Autója cÃmért. Olyannyira meghatározó autó volt az R129-es SL generáció, hogy egészen a 2000-es évekig gyártásban maradt. Igazi megtestesÃtÅ‘je mindannak, amirÅ‘l egy gran tourismo szól, hiszen fölényes erejével, rendkÃvüli felszereltségével és komfortjával kontinenseket is kényelmesen át lehet szelni vele, viszont emellett egy jó sportautó minden tulajdonságával rendelkezik. Az általunk eladásra kÃnált példány több, mint 20 éve van Magyarországon a jelenlegi tulajdonosánál. Végig dokumentált szervÃztörténettel, minden létezÅ‘ gyári dokumentációjával várja hasonlóan igényes új tulajdonosát. Élete során végig garázsban állt, melynek megfelelÅ‘en makulátlan állapotban van az autó kÃvül – belül. Igazán egyedi az ezüstmetál fényezés és a fekete – piros bÅ‘rbelsÅ‘ kombinációja is. Gyári kétzónás klÃmával és OEM szélterelÅ‘vel szerelt darab, emellett nagy elÅ‘nye, hogy az 500SL legerÅ‘sebb motorjával szerelték. Az M119-es kódjelű 5,0 literes V8-asa több mint 300 lóerÅ‘s és 450 Nm nyomatéka van, amivel 7 másodperc alatt gyorsul 100-ra és megfutja a 250 km/órás sebességet is. A hasonlóan megkÃmélt példányok 40.000.- euró körüli árakon cserélnek gazdát a befektetést és az autózási élményt kombinálni vágyó közönség tagjai között.