Részletek
A Mercedes R 107 a leghosszabb ideig gyártott sportkocsi, 1971-től 1989-íg forgalmazták és egyúttal a második legtovább gyártott karosszériájú autó az összes gépjármű között (közvetlenül a G osztály után).
Az R 107-es sikere nem véletlen: kényelmes, futóműve, teljesítménye és praktikuma a mai forgalomban is kiválóan megállja a helyét; megbízhatósága legendás, nyitható teteje könnyen kezelhető, csomagtartója limuzin nagyságú. Menetteljesítménye a karosszéria rövidsége, relatív könnyű súlya (kb. 1500 kg) és erős motorjai miatt fölényes, ezért használták rally autóként is (Monte Carlo SLC) és egyben kis karosszériája miatt könnyen parkolható, belátható, városban is praktikusan használható.
Az eladásra kínált modell jól felszerelt: automata váltó, Gullideckel (csatornafedél) felnik, ABS, elektromos tükör állítás, elektromos ablakok, eredeti (nem felújított) bőr ülések, korhű Becker Gran Prix rádió légkondicionáló, bőr kartámasz, ködlámpák stb.
Az autó korához képest jó állapotú, OT rendszámmal rendelkezik, ritka európai lökhárítói és lámpái vannak, ponyvája nagyon szép és kemény tető is van hozzá! Az egész autó kifejezetten esztétikus, egyedi és ritka színösszeállítása miatt (világossárga – nyeregbőr) veterán autó versenyen szépségdíjas lett.
380 as motorja a pörgős fordulatfelvétele és relatív könnyű súlya miatt sokak szerint a legjobb erőforrás az R107-esekben (az autó nem orr nehéz), kifejezetten élmény a vezetése.
Az autó frissen szervizelt, műszaki állapota kiváló.
A Mercedes R 107-eseknek az értéknövekedési kilátásai szinte a legmagasabbak valamennyi veterán autó közül, éves szinten a 25 százalékot is jóval meghaladja, amely folyamatosan növekszik, különösen a jelen gazdasági környezetben.
Hasonló állapotú, felszereltségű, illetőleg futás teljesítményű modellek Nyugat-Európában 20 ezer eurónál kezdődnek.