Leírás

A Mercedes-Benz 1982-ben mutatta be a 190 est, a “Baby Benz”-t. Fejlesztésére és kutatására rekord összeget, 2,3 milliárd német márkát költöttek. Biztonsági elvek alapján készült, programozottan gyűrődő ütköző zónák, merevített utascella akár két légzsákkal.

A futóműnél 40 különféle változatot fejlesztettek ki, hogy megtaláljak a tökéletes megoldást, végül a hátsó tengelyen az oldalanként öt merevítő rudas, térlengőkaros felfüggesztést választották, előre-hátra kanyarstabilizátorral. Lényegében ezt a felfüggesztést használja azóta is valamennyi luxusautó.

Minden szerkezeti egységnél minőségi anyagokat es tartós megoldásokat választottak, a 190 essel jelent meg a Mercedes híres “over engineering” fogalma, mely leginkább a 80-as években tervezett Mercedesekre volt jellemző.

A 190-essel a fiatalok irányába is nyitni kívántak és valóban: könnyű karosszériájának, valamint kiváló úttartásának köszönhetően kifejezetten sportos vezetési élményt nyújt.

2 literes motorjának köszönhetően alacsony fordulaton is szépen húz, gyorsulása dinamikus és egyenletes, minden fordulatszám tartományban élmény a vezetése. Páratlan futóművének köszönhetően, pedig autópályás tempónál is nagyon meggyőző az úttartása.

Esztétikailag kívül – belül nagyon szép állapotban van az autó. Fényezése egységes, jó állapotnak örvend. A belső tér, pedig a klasszikus szürke kockás színben pompázik, sehol egy logó kárpit elem, minden tökéletesen működik. Külön öröm egy napsütéses napon az elektromos napfénytető.

Értéknövekedési kilátásai nagyon jók a modellnek, az ára folyamatosan dinamikusan megy felfelé.

Kövess minket!

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping