LeÃrás
Az XJ-S Jaguart 1975 szeptemberében mutatták be a nagyközönség számára, fejlesztésekor az volt a fÅ‘ cél, hogy elÅ‘djénél, a méltán hÃres E-Type-nál gyorsabb és még kényelmesebb autót hozzanak létre. Az összes célt sikerült megvalósÃtani, az XJ-S hatalmas siker lett, annak ellenére, hogy az olajválság idején mutatták be. Kimagasló a légellenállási együtthatója, nagy sebességnél is stabil, modern futómű, még erÅ‘sebb motor és tágas, négy fÅ‘ számára hosszútávon is kényelmes belsÅ‘. Ennek köszönhetÅ‘, hogy sokkal többet adtak el belÅ‘le mint az elÅ‘djébÅ‘l. A nagy népszerűségnek hála több mint két évtizeden keresztül gyártották ami a leghossszabb modelciklus a Jaguar történetében. Az európai modellek a ritkábbak és értékesebbek, mint ez a példány is, ami Belgiumból érkezett. Osztatlan fényszórói, vékony lökhárÃtói, króm dÃszÃtései, a két tónusú fényezés, valódi faberakásai és a Connolly bÅ‘r ülések teszik különlegessé. KiemelkedÅ‘vé pedig az alacsony, 84 ezer km-es futása teszi. A bordó karosszéria tökéletes összhangot ad a gyári alu felnivel. A beltér teljesen makulátlan, világos barna bÅ‘rrel és hozzá illÅ‘ világos fabetétekkel. Az autó megérkezését követÅ‘en elvégeztünk egy teljes átvizsgálást amelynek keretében belül sok apróság lett cserélve, például teljes olajcsere, ennek hála könnyedén indul és selymesen jár a 12 hengeres V motor, továbbá az automata váltó is szépen teszi a dolgát. Korszakának szinte minden fontosabb extráját tartalmazza, elektromos ablakok, bÅ‘r ülések, automata váltó. Anélkül lehet élvezni a klasszikus autózást, hogy feladnánk a modernkori kényelembÅ‘l. Múzeális minÅ‘sÃtéshez kiválló alap. A hasonlóan megkÃmélt európai példányok értéke külföldön meghaladja 25 000 eurót.