LeÃrás
Az igazi nagymacska, lehengerlÅ‘ megjelenéssel. A 2003-ban debütált, harmadik generációs Jaguar XJ-t a könnyÃtett alumÃnium váz és a 4.2-es V8-as motor egy vezethetÅ‘, kényelmes, felülmúlhatatlan luxus élményt kÃnáló gépcsodává teszik. Ez volt az elsÅ‘, nagy példányszámban gyártott teljesen alumÃnium vázas autó, ami a vezetés közben a hihetetlen menetkomfortban és agilitásban köszön vissza. Több rangos sajtóorgánum is megÃrta világszerte, hogy az XJ szintszabályzós légrugós futóművének köszönhetÅ‘en nem csupán kisimÃtja az utakat, de úgy teszi mindezt, hogy közben kellÅ‘en sportos és agilis marad, emiatt tempósabb kanyarodáskor egy sokkal könnyebb és kisebb autónak érzÅ‘dik. A korábbi modellt technológiailag szinte teljesen átdolgozták a súlycsökkentés érdekében. A gyártósoron külön szegecselÅ‘ berendezéseket kellett alkalmazni az acélhoz használt hegesztÅ‘ gépek helyet. Ezen felül, pedig a nagyon szépen morajló V8-as erÅ‘forrást is átdolgozták az elÅ‘zÅ‘ szériához képest. Az autó formaterve, pedig abszolút kortalan megjelenést kölcsönöz a szériának, a klasszikus angol eleganciát képviselve. Ezzel a limuzinnal mindig stÃlusosan fogunk megérkezni, ami sok kortársáról nem mondható el. Jelen modell kifogástalan állapotban van, csak bele kell ülni és átadni magunkat a kényelemnek, mi több futásteljesÃtménye is csekély, csupán 147 ezer kilométer. Gyönyörű a világos szürke bÅ‘rbelsÅ‘, mahagónifa betétekkel, igen magas felszereltséggel. Az autó alkalmas a mindennapi utazásra akár családdal, akár felnÅ‘ttekkel a hátsó ülésen is. Ezek mellett hétvégi autónak is megállja a helyét, ha szeretnénk kihasználni a V8-as motor nyújtotta lehetÅ‘ségeket.