LeÃrás
2000/02/14
169 136 km
5935 cm3Â Â v12Â Â 306 kWÂ Â 416 le
SCFAB2236YK300399
Norvég okmányok
Az Ian Callum tervezte Aston Martin DB7 vitathatatlanul az egyik legelegánsabb angol túrakupé. Lehet ezt azonban még tovább fokozni, ugyanis 2002-ben az Angol KirálynÅ‘ 50. Aranyjubileumára készült egy 50 darabos limitált széria egyedi szÃnkombinációban. A csavar a történetben, hogy az általunk eladásra kÃnált DB7 pontosan ilyen szÃn összeállÃtásában pompázik, azonban megelÅ‘zve a korát, két évvel hamarabb gyártották – 2000-ben – mint a különleges szériát. Az elsÅ‘ tulajdonos Ãzlését dicséri, hogy késÅ‘bb a Királyi Család is ugyan Ãgy konfigurálta a nevük alatt futó különleges szériát. Ez a kis anekdota talán mindent elmonda arról, hogy mennyire kortalan és kecses a DB7 ebben a Antrib kék metálfényezésben, a két tónusú sötétkék – vajbÅ‘r belsÅ‘vel és olasz diófa betétekkel. Megjelenésénél, talán csak menetteljesÃtményei impozánsabbak a DB7 Vantage-nek, ami a DB7 kÃnálat tetején trónolt. Ehhez méltóan a hosszan elnyúló géptetÅ‘ alatt egy 6 literes V12-es motor lapul, igazán izmos, 420 lóerÅ‘vel. A légies sportkupé ezáltal 4,9 másodperc alatt lÅ‘ ki százra, az ülésbe feszülésrÅ‘l, pedig 542 newtonméter gondoskodik. Az erÅ‘n felül a hanghatás is páratlan élményt nyújt, legyen szó hidegindÃtásról vagy éppen a hétezres tiltásba való forgatásról. Vérbeli Aston Martinként a kanyarvadászaton túl, a komfortos mindennapi közlekedést is remekül abszolválja, melyben az ötsebességes automata váltó is nagy segÃtség. Természetesen kétzónás klÃma, fűthetÅ‘ és teljesen elektromosan állÃtható ülések is rendelkezésre állnak a luxus szivarszoba miliÅ‘jére emlékeztetÅ‘ beltérben. Az eladásra kÃnált darab állapotához, felszereltségéhez és különlegességéhez mérten igen kedvezÅ‘ áron vihetÅ‘ haza, Ãgy befektetésnek sem utolsó, hiszen 12 hengeres Aston Martin lévén garantáltan felfele fog Ãvelni az ára.