LeÃrás
Az Alfa Romeo a GTV-vel és a Spider 916-os modellel kÃvánta újjáéleszteni legendás coupe és kabrió hagyományait. Az elképzelés teljes siker lett, pininfarina közreműködésével és nagyszerű motorjaival kora legnépszerűbb olasz sportkocsijává vált, végül igen hosszú modellciklussal (1993-2004).
Teljesen galvanizált karosszériájának köszönhetÅ‘en rozsda csak javÃtott karosszéria elemnél fordul elÅ‘, hátul Multi link felfüggesztése, dupla gyújtásos pörgÅ‘s, de alacsony fordulaton is jól húzó motorja és könnyű súlya miatt (2.0 TS 1370 kg) kifejezetten sportos menetteljesÃtményeket nyújtott és nyújt ma is elérhetÅ‘ vételáron. Alfákhoz képest legendásan megbÃzható is, jóval kevesebb probléma van vele, mint pl. egy hasonló korú BMW-vel.
Az eladásra kÃnált modell is kifejezetten jó állapotban van, vászon teteje hibátlan, karosszériáján csak kisebb polÃrozható sérülések vannak, baleset mentes, motorikusan, műszakilag is kifogástalan, belseje megkÃmélt.
Az autó korabeli full extrás: Momo bÅ‘r ülések, légkondi, bÅ‘r váltó és kormány, gyári CD-s rádió stb. Egyetlen extra hiányzik belÅ‘le (szerencsére), az elektromos tetÅ‘, mely örök hiba forrás és nem kaphatóak már hozzá a hidraulika, illetve elektromos alkatrészek. Kis gyakorlattal viszont könnyen nyitható, ill. csukható és 60 kg-al könnyebb is Ãgy az autó.
Valamennyi Spider és különösen az eladásra kÃnált eredeti-minÅ‘ségi modell értéknövekedési kilátásai rendkÃvül jók, hamarosan klasszikussá fog válni, viszont most még reális áron kapható, különösen az általa nyújtott rendkÃvül vezetési élményhez képest.